Hei,

Konsulttiverkon arvolupaus on auttaa asiakkaita myös kokonaisratkaisujen tarjoajana, joissa työskennellään tiiminä. Tämä on vaihtoehtoinen malli freelancereiden tukiverkostolle toimeksiannoissa, jotka on selkeästi räätälöity 1-2 tekijälle. Molempia malleja tarvitaan ja molemmille on markkinassa kysyntää.

Eli Konsulttiverkkoa kohtaan syntyneen odottamattoman suuren kiinnostuksen johdosta, nyt on käytettävissäsi n. 50 kiinnostuneen seniori-tason henkilön verkosto tuettuna muutamilla nuoremmilla konsulteilla. Tavoite on rakentaa horisontaalinen ja heterogeeninen joukkue oman alansa huippuosaajilla, jotka toimivat freelancer-pohjalta.

Potentiaaliset asiakkaamme: mikäli työn alla on tarjouspyyntö konsulttiyhtiöille, lähetä se myös minulle osoitteeseen jussi.x.jarvinen@gmail.com – kerään asiantuntijatiimin yhteen tarjoukseen Konsulttiverkko Oy:n kautta. Konsulttiverkko Oy:n bisnesmalli ei ole komissiopohjainen, joten asiakashintaan ei tuoda preemiota.

Konsulttiverkosta kiinnostuneissa konsulteissa on Suomen eturivin tekijöitä, joten olen varma saamme teille kilpailukykyisen tarjouksen. /Jussi